برنامه آگاهی حقوقی برای كارمندان دولتی توسط موسسه حمیده برمکی برای حاکمیت قانو
موسسه حمیده برمکی برای حاکمیت قانون ، با حمایت مالی وزارت امور خارجه كشور شاهي هالند ، برنامه آگاهی دهي حقوقي را برای كارمندان دولتی ( وزارت اقتصاد، وزارت ماليه، وزارت صنعت و تجارت، وزارت کار و امور اجتماعی، وزارت عدليه، اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان و اتاق های تجارت بین المللی موفقانه برگزار نمود.
در این برنامه، شرکت کنندگان از جنبه هاي مختلف قوانين و پاليسي هاي رايج در كشور عمدتاً روي (قوانین کار، قوانین تجارت، قوانین مالیات و تدوین پاليسي در افغانستان) آموزش ديدند. که هدف اصلی آن؛ افزایش آگاهی در مورد اهمیت اجرای قانون ، تدوین پاليسي ، قوانین مالیات در افغانستان ، آگاهي دهي در مورد مهمترین حقوق كارمندان دولتي و خصوصی با در نظر گرفتن قانون کار افغانستان، افزایش آگاهی شرکت کنندگان در مورد قوانین تجارتي در افغانستان و روش های مختلف تصفيه مالیاتي بود.
در طول این برنامه برخی از موضوعات حقوقی میان کارمندان دولت و سکتورخصوصی مورد بحث قرار گرفته و عملاً همه آنها برای برجسته شدن علت اصلی این مشکلات و دریافتن راه حل ها آن طبق قوانین افغانستان آموزش دیدن.
علاوه بر این، موسسه حميده برمكي براي حاكميت قانون همچنین متعهد است تا خدمات مشاوره حقوقی رایگان را از طریق واحد مساعدت هاي حقوقی به اشتراك كننده گان برنامه آینده درخشان اختصاص دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.